Lees veel over dit blokje. Het zou de Co2 regelen en meteen een restrictor zijn voor het vermogen?
Waar is zo'n blokje in de wagen te vinden en had een Numerata ook zo'n milieublokje?
Bij de 33 16v maakt dat emissieblokje i.c.m. kat verwijdering wel een paar pk verschil. De 33 16v versies zonder katalysator (niet in NL geleverd), hebben op papier 136 PK ipv 132 PK voor de NL versies.Maar maakt dat blokje dan wel verschil voor je max. vermogen? Want bij vollast zit je toch al niet op lambda = 1...?
Maar maakt dat blokje dan wel verschil voor je max. vermogen? Want bij vollast zit je toch al niet op lambda = 1...?
Ja dus...Als het weg is dan kies je een ontstekingskenveld met meer voorontsteking en geen lambdaregeling dus geen kat onder de auto.
Kan wel maar loopt er beduidend minder lekker op. gooide em daarna vol met Vpower 98 in Belgie en motortje liep een heel stuk beter.Ik denk dat het nogwel kan hoor, 95 tanken met een TS zonder blokje... motor heeft amper compressie
Had het hier laatst over met Vandee, die had z'n emissie blokje op z'n 75 verwijderd en tankte gewoon ongeloof 95, maar stel ik doe dat met mijn kat, dan verbrand deze, te hoge temp of is dit dan weer onzin. meende zoiets eens gelezen te hebben.Kan wel maar loopt er beduidend minder lekker op. gooide em daarna vol met Vpower 98 in Belgie en motortje liep een heel stuk beter.Ik denk dat het nogwel kan hoor, 95 tanken met een TS zonder blokje... motor heeft amper compressie
eerst de kat verwijderen, dan pas het blokje!! (anders verbrand je kat)Had het hier laatst over met Vandee, die had z'n emissie blokje op z'n 75 verwijderd en tankte gewoon ongeloof 95, maar stel ik doe dat met mijn kat, dan verbrand deze, te hoge temp of is dit dan weer onzin. meende zoiets eens gelezen te hebben.Kan wel maar loopt er beduidend minder lekker op. gooide em daarna vol met Vpower 98 in Belgie en motortje liep een heel stuk beter.Ik denk dat het nogwel kan hoor, 95 tanken met een TS zonder blokje... motor heeft amper compressie
dus Emissie blokje eraf bij 75 met KAT. > KAT ook verwijderen?