Je bedoelt die standaard gtv 916 velgen (serie 1 16 inch, 'druppelmodel') Heb ik al eens op een 75 zien zitten >staat nog leuk ook. Ik heb btw zo'n setje wielen liggen maar nog niet gepast op een 75...Vraag me af of je de velgen van de "moderne" gtv op een 75 kunt zetten. De steek is wel goed maar gaat dat niet aanlopen?? iets met et waarde?
En dan is het nog fatsoenlijk rond en centrisch!Volgens mij is het verschil zo klein dat je het met een luchttol of schuurtol ook zelf kan.
Dus? Maakt niet uit volgens mij, wiel wordt gecentreerd door het aantrekken van de moeren.....Naafgat van m Borbet C's is zelfs behoorlijk wat groter dan de diam van de naaf>nog nooit last met onbalans oid gehad.En dan is het nog fatsoenlijk rond en centrisch!Volgens mij is het verschil zo klein dat je het met een luchttol of schuurtol ook zelf kan.
Precies, wielen centreren op de moeren danwel bouten.Dus? Maakt niet uit volgens mij, wiel wordt gecentreerd door het aantrekken van de moeren.....Naafgat van m Borbet C's is zelfs behoorlijk wat groter dan de diam van de naaf>nog nooit last met onbalans oid gehad.En dan is het nog fatsoenlijk rond en centrisch!Volgens mij is het verschil zo klein dat je het met een luchttol of schuurtol ook zelf kan.![]()
Grtz,fRank