Wie weet of 156 GTA schokdempers passen op een 156 1.8 sport?
Heeft iemand dit weleens gedaan?
Dit om te voorkomen dat ik opnieuw het wiel ga uitvinden...
Ach, als de prijs van die GTA dempers gunstig is, een flink blok lood in elke wielkast monterendenk eens na. Een GTA heeft een dikke zware V6.
Jij een 1.8 vierpittertje.
Denk je niet dat de auto alle kanten op gaat stuiteren?
Ga niet met dempers spelen tenzij je goed weet hoe en wat of je goed laat voorlichten, dat kan levensgevaarlijk rijgedrag van de auto geven.
Er bestaan voor de 156 diverse goede dempers, even shoppen op de site van de 156 club, of rondje bellen met oa ARparts.
Rik
Poeh hee Rik, we hebben de wijsheid in pacht?denk eens na. Een GTA heeft een dikke zware V6.
Ga niet met dempers spelen tenzij je goed weet hoe en wat of je goed laat voorlichten, dat kan levensgevaarlijk rijgedrag van de auto geven.
Er bestaan voor de 156 diverse goede dempers, even shoppen op de site van de 156 club, of rondje bellen met oa ARparts.
Rik
Ik weet niks van 156's, maar het lijkt mij niet onrealistisch dat een GTA van een compleet andere ophanging voorzien is, niet alleen de dempers/veren. Dus voor er hier een hevige discussie losbrandt misschien eerst maares uitzoeken of het uberhaupt past en of de slag van de dempers voorzien is op de allicht hogere veren van een 1.8?Poeh hee Rik, we hebben de wijsheid in pacht?denk eens na. Een GTA heeft een dikke zware V6.
Rik
Houden we hier veren en dempers anders even gescheiden?
Wat doe je met koni's plaatsen?
Juist, hardere dempers monteren!
En GTA-schokkers zijn ook harder dan standaard 1.8 sport...
Jouw verhaal gaat pas op als ik de veren ook meeneem...
Geen kritiek geven voordat je zelf van de hoed en de rand weet!
Is een sport niet 'maar' 2 cm lager dan de normale 156 ? Dat heb ik tenminste altijd meegekregen .He he, dank je!
Eindelijk wat meedenkers in plaats van doemdenkers met een eigenwijze inslag![]()
Toplager hetzelfde, dat is alvast mooi!
Heb dus een 156 sport, die is 4cm lager dan standaard heb ik gemeten bij ons.
Zal even kijken wat Rees Cees heeft geschreven!