do jan 04, 2007 20:04
okee, bedoel je daarzo
ik zou dan5 aluminium beugeltjes op maat buigen van een platte strip, en daarnaast tussen het opzetstuk en de onderlip kit doen zodat het wel strak tegen elkaar komt..
als je nu een beugeltje maakt van een stuk plat strip, bevestig hem dan met de 2 uitstekseltjes naar de bumper toe en de overbrugging van bumper naar onderlip niet naar de bumper toe....oei,dit klinkt heel vaag....
andere poging: als je een u bevestiging tussen de bumper rand en de zender-rand maakt, dan komen de 2 korte zijden dus tegen die randjes aan en schroef je met parkers of bout/moer vast. Het lange stuk wat er tussen zit (en de afstand overbrugt) moet je dus niet tegen de bumper aan laten komen, maar naar de kant kant uit laten steken...
WAAROM zal je je afvragen: het vangt nog al wat wind die onderste rand, en als je hem gaat monteren zoals ik probeer uit te leggen is de kans veel minder groot dat de onderlip los raakt door de rijwind. Als je de beugel met de lange zijde naar de bumper gaat monteren, dan kan de U-beugel uitvouwen en kan de zender-lip losraken. Voor het vast kitten zeer goed ontvetten met thinner of iets dergelijks!! (Geen terpetine/wasbenzine!)
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S