Hallo allemaal,
zoals jullie zien ben ik nieuw hier op het Forum.
Sinds vrijdag ben ik de trotse bezitter van een Alfa Romeo Sprint 1.5 QV uit 1985.
Aangezien de auto lang stil heeft gestaan ben ik gisteren begonnen aan het rijklaar maken van de auto.
De vorige eigenaar heeft het front een keer los gehaald, en terug gezet ivm verplaatsing naar een andere stalling. Hij heeft toen niet alle verlichting meer aangesloten. Daardoor zit ik nu met dit probleem.
De accu is helemaal in orde, dus dat is het probleem niet.
Dingen die wel werken zijn:
- remlichten
- achteruit-rijlicht
- achter knipperlichten.
Gisterenavond heb ik het linker-knipperlicht voor ook kunnen maken. Maar de rest doet het helaas nog niet. Net als de claxon en de motorkapverlichting. Al deze bedrading komt bij elkaar rechts voor onder de motorkap. Maar doordat de bedrading niet duidlijk geordend is, is het nogal lastig om het te maken. Ik beschik over een tekening van het elektronisch circuit, maar door de wirwar van draden is het mij nog niet echt duidelijk.
Als het me niet zelf lukt laat ik een collega (monteur van Alfa Romeo Dealer) naar de bedrading kijken, maar als het even kan wil ik het zelf oplossen. Dus alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt.
Jeroen.