Misschien even een paar dingetjes verduidelijken:
- je auto krijgt geen benzine meer: heb je dat al vastgesteld, dan ? Dan moet je eerder gaan zoeken in de buurt van de benzinepomp, brandstofrelais, bedrading van bovengenoemde, zekeringen enz...aan het meten gaan, dus
- je hebt het over de BDP sensor: die heeft niks met jouw benzinetoevoer te maken, maar kan uiteraard wel de oorzaak van je startprobleem zijn.
- de "douche" is eigenlijk de symbolische voorstelling van een injector, die gaat branden als er "iets" mis is bij je inspuitsysteem, dan KAN dus EVENTUEEL de bdp sensor zijn.
Het is allemaal begonnen met de bougies te vervangen, schrijf je ? Lijkt me dat je daar toch ergens eens steek(er) hebt laten vallen ....
Wat heb je allemaal losgehaald ? bv. de stekker van de bdp sensor, die ergens half los ligt, nu ?
ik zal het uitleggen vanaf het begin, me auto deed raar aan het begin hij begon te stotteren, als ik de auto start dan loopt ie wel stationair maar zodra ik een stukje ga rijden dan begint ie te haperen hij houdt zicht telkens in en af en toe zag ik die "douche" branden. dus ik dacht mischien zijn het de bougiekabels dus ik heb daar naar gekeken en deed er vervolgens water op ik zag dat er stroom stroomt dus heb vervolgens nieuwe bougiekabels gekocht me broer heeft ze ering gezet en ging de auto starten de auto bleef lopen totdat me broer de motorkap dicht gedaan heeft vanaf dat moment heeft me auto niet meer gestart dus ik heb me ouwe bougiekabels er ingegooid om te kijken of het aan de nieuwe bpougiekabels lag maar dan ishet ook niet. later heb ik de bougies eruitgehaald maar ze waren echt droog. toen me broer de bougiekabels erin heeft gedaan had hij iets geruikt verbrand rubber of zoiets maar jah ik heb gehoord dat het me BDP sensor maar wil het zeker weten voordat ik me geld weer aan verspil.
als ik de auto probeer te starten dan lijkt ie alsof die aan wil gaan maar jah helaas wil ie niet starten. kan eventueel benzin in me cilinder gooien om te kijken of het daaraan ligt. want die inspuitsysteem brandde wel.