Las hier tijdje geleden enkele tips..
Voordat ik het ding eruit ga slopen, wil ik graag eerst even wat tips uitproberen.
Relais o.i.d. defect? vastgelopen? zekering is goed..

Kan iemand mij wat suggesties doen toekomen, schijnt vaker voor te komen?

nou bij een bertone misschien maar bij een 33 niet hoorJa als ze vastlopen branden ze door en kun je hem weggooien. Ik weet het niet 100% zeker maar ik heb ergens gelezen dat de achterruittewissermotor gelijk is aan die aan de voorzijde. Op de sloop zijn ze dan genoeg te vinden. Suc6
kees bedoelde dat het niet zo is dat achter en voor gelijk zijn.Nou bij mijn 33 sw is het toch echt gebeurt. de ruitrenwisser stond aan ging langzamer lopen stond stil en het begon opeens zeer branderig te stinken in de auto. Motortje eruit gehaald en bleek inderdaad verbrand te zijn. Ik zoek nog een nieuwe
ja die liep zwaar uit de hand met al dat vrouwlijk schoon..............................................................
kees bedoelde dat het niet zo is dat achter en voor gelijk zijn.
lekker he de vrijdagmiddag borrel
Dingetje is echt, echt kapot.....slopen valt wel mee hoor die is er zo uit. meet eerst eens het motortje door (zet er 12 volt op) en ga dan naar voren meten.
als het motortje stuk is dan heb ik er nog wel 1 liggen (gratis doe er toch niets mee)