----------------------------------
Draagarmen voor
De voorste draagarmen van de voorwielophanging zij i.d.d. aardig verrot. Die moeten dus vervangen worden. Dat lijkt mij niet zo heel erg moeilijk, en goed zelf te doen. (Het lastigste lijkt mij de stabilisatorstang) Hier heb ik voor nodig:
- Uiteraard een set goede draagarmen
- Een paar goede tips….
Brandstof lek
Dit lijkt mij wat lastiger. Punt 1 omdat ik geen idee heb hoe het heet wat er precies lekt (brandstofrail?) en punt 2 omdat ik nog geen idee heb hoe de boel in elkaar zit… Hier een fototje waarin ik aangegeven heb wat er precies lekt (door roest).

Die “pijpjes” zal ik dus moeten vervangen, plus de slangen, neem ik aan. Hier heb ik voor nodig:
- Uiteraard een set goede ‘nieuwe’ hoe ze ook mogen heten + de slangen
- Veel goede tips….
Uitlaat
Demper + daar aan vast zittende pijpen voor en achter zijn niet al te best. Vooral de pijpen. Als iemand nog iets heeft liggen houd ik mij aanbevolen, anders los ik het voorlopig wel met Gungum op.
Koplampen
Vocht. Ik ga wel weer föhnen…..
----------------------------------
Ik heb via dit forum reeds een paar complete inlaatsets (met brandstofrail en drukregelaar) voor een 1.7 IE aangeboden gekregen en eveneens een 33 subframe met daaraan de voorste draagarmen. Voor een heel schappelijk prijsje. Is dit wat ik nodig heb en gaat het passen op mijn 1.5 ie uit ’92?
Sander