Hallo,
Een paar weken geleden kreeg ik de pook niet lekker meer in de 4e versn. , schoot er weer uit. Na een paar keer was dit voorbij en werkte weer prima. Tot vorige week dat ie er helemaal niet meer in wou, ik kreeg de pook dus helemaal niet meer naar achteren. Echter 15 km verder reed ik de bebouwde kom in, nog een keer proberen en toen met wat meer kracht ging die wel in de 4e. Daarna weer normaal.
Maar sinds de terugweg vanuit Houten krijg ik em weer niet in de 4e versn. Dat is nu dus al een paar dagen. De andere versn. geen enkel probleem.
Iemand enig idee van de oorzaak danwel de oplossing?
[/b]Gisteren de versn. bak er onder weggesleuteld. (althans door mijn neef in de garage) Vandaag het zijdeksel eraf gehaald, wat bleek????? 1 van de tanden van het tandwiel van de 5e versn. was afgebroken en zat precies klem tussen het deksel en de as waar de 4e versn. op zit. dus kon de as geen kant meer op en wou niet meer in de 4.
Komt eigenlijk nooit voor maar het gebeurt mij natuurlijk weer. Al met al een hoop werk om de bak eronder weg te krijgen. Volgende week alles er weer onder sleutelen, gelijk nieuwe kopp.platen/drukgroep er in. Verder moet de distributieriem en de bougies ook worden vervangen.