Met mijn oor oon de andere kant?? en anders zijn het niet de klepen maar de nokkenoos, ok, thanks!Niet de klepen, dat kan niet...
luister dan eens met een schroevendraaier tegen je injectors (en je oor oon de andere kant)
is dat geluid het niet dan 10 tegen 1 dat je een versleten nokkenas hebt... simpelweg de nokhoogte opmeten of je klepspeling...
Ik ga het probern, thanks. Zou het ook iets te maken kunnen hebben met de bougies? Heb die nl. vorige week vervangen, of het getik er voor die tijd ook was durf ik niet te zeggen..ok...pak een schroevendraaier... platte stukkie tegen de injector als de motor loopt... handvat tegen je oor... het geluid van tikkende injectors komt dan wat steviger bij je oor aan en zo kan je uit sluiten of dat hetzelfde ritme is wat je normaal hoort...of wat anders.
Een heel gebruikelijke manier in de autowereld...
tuurlijk kan dat....echter mijn 75 had bij 250.000 nog geen last van een versleten nokkenasBTW, er staat nog geen 53.000km op de teller, kunnen de nokkenassen dan al versleten zijn?
Zeg nooit nooit, maar lijkt me stug..tikkende bougiesZou het ook iets te maken kunnen hebben met de bougies?
Bougies met te lange schacht.... Ok dan tikken de bougies niet zelf.. Maar tikt er wel wat tegen aan....Zeg nooit nooit, maar lijkt me stug..tikkende bougiesZou het ook iets te maken kunnen hebben met de bougies?
Nehh, dat kan het niet zijn. Zijn NGK BCP6ES bougies.Bougies met te lange schacht.... Ok dan tikken de bougies niet zelf.. Maar tikt er wel wat tegen aan....Zeg nooit nooit, maar lijkt me stug..tikkende bougiesZou het ook iets te maken kunnen hebben met de bougies?