afgelopen vrijdag zou ik de spider starten om een lang weekendje limburg te beleven maar helaas
er kwam rook uit de stuurkolom en de schakelaar van de verlichting (stadslicht) is nu defect !!!! (shit)
kortom ik ga of de dim en stadslicht doorverbinden of ik ga een nieuwe unit er op zetten !
nou heb ik gebeld met steutel en daar kost een nieuwe 275,- en bij Autopart brummen ook zo rond dat bedrag !!
en dat voor 1 schakelaar.
maar nou komt het ... ik moet die hoes om de stuurkolom los hebben en die zit met 4 schroeven vast onderin
de eerste 3 lukken prima (2 net achter het stuur en 1 als je het zekeringkastje opent de 3e) maar die 4e moet je
het andere gedeelte wat dus aan de aan de andere kant onder het dashboard los halen anders kun je er niet bij ..
wie weet hoe je dat los haalt ????
zie de foto :

ik wil misschien niet een nieuwe unit kopen maar een extra schakelaar maken in het middenconsole (waar de waarschuwingsschakelaar zit en de schakelaar voor de ramen ..... dan lijkt het origineel en is het toch mooi opgelost)
want een hele unit voor 275,- vindt ik te veel zeker als je bedenkt dat ik nooit in het donker rij !