jwst
Member
Member

GTV6 aankoop.

vr okt 13, 2006 18:20

Hallo,

Na een tijd afwezig t zijn geweest, ben ik verliefd geworden op een Alfa GTV6.. Nu ga ik morgen op pad (akersloot)
Maar heb nog steeds geen verstand van auto's, laat staan een GTV6! Nouja weet wel dat ie prachtig is...
WAAR MOET IK IN HET BIJZONDER OP LETTEN!!? EN wat zijn ze ongeveer waard?

Alvast bedankt!!!

GR JW
AR GIULIA 2.1

elio
Guru
Guru

RE: GTV6 aankoop.

vr okt 13, 2006 18:24

Hier vind je alvast een paar tips: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=12539
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

alfaromeo155

vr okt 13, 2006 18:24

zou eens een zoek opdrachtje doen in aandachtspunten

Furrikain
Full Member
Full Member

vr okt 13, 2006 19:17

en hier veel te veel, domme vragen inclusief (en ja ik mag dat zeggen, het waren mijn eigen vragen 8))

jwst
Member
Member

vr okt 13, 2006 19:49

Aah mooi bedankt!! Wordt wel wat minder enthousiast...Roest..

Misschien kennen jullie hem wel!? Staat op marktplaats onder oldtimer GTV6 een grijze! kan niet missen..

oohh http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ol ... 07947.html

GR JW
AR GIULIA 2.1

Furrikain
Full Member
Full Member

vr okt 13, 2006 20:19

Misschien kennen jullie hem wel!? Staat op marktplaats onder oldtimer GTV6 een grijze! kan niet missen..

GR JW
Het staat me voor dat er iets met die auto was, en niet in de goede zin :? Ik dacht dat ik er hier iets over gelezen had, maar ben niet zeker. Er zullen hier wel mensen zitten die je wat meer kunnen vertellen.

Ik weet overigens niet wat voor auto je zoekt (in welke staat), maar voor een goeie, "rijdbare" mag je toch wel verwachten een stuk meer neer te tellen. Uit eigen ervaring zou ik zo zeggen "ergens tussen 4000 en 8000", afhankelijk van hoe fris ie is. Tuurlijk vallen er soms nog koopjes op de kop te tikken, maar goed, uitzondering... regel... :wink:

jwst
Member
Member

vr okt 13, 2006 20:33

Hmmm hopenlijk krijg je nog een ingeving, ga morgen kijken en het is helaas niet naast de deur! 180km

Gr JW
AR GIULIA 2.1

RG

Re: RE: GTV6 aankoop.

vr okt 13, 2006 20:40

GR JW
Het staat me voor dat er iets met die auto was, en niet in de goede zin :? Ik dacht dat ik er hier iets over gelezen had, maar ben niet zeker. Er zullen hier wel mensen zitten die je wat meer kunnen vertellen.
da's deze. De vorige eigenaar komt hier ook wel eens op het forum, misschien kan hij je nog wat info gegeven.

Kijk eens bij Te Koop, daar worden momenteel een paar hele fraaie GTV6-en aangeboden... :idea:

Furrikain
Full Member
Full Member

vr okt 13, 2006 20:55

GR JW
da's deze. De vorige eigenaar komt hier ook wel eens op het forum, misschien kan hij je nog wat info gegeven.

Kijk eens bij Te Koop, daar worden momenteel een paar hele fraaie GTV6-en aangeboden... :idea:
Was die na de eerste verkoop niet noges heel snel van eigenaar gewisseld? Misschien heb ik een andere auto in gedachten hoor. Ik meende me ook te herinneren dat die verbredingsset er in het echt ook niet zo netjes uitzag als op de foto? Ik heb de auto nog nooit gezien in ieder geval, dus jij zal het ons morgen wel kunnen vertellen.

En in Te Koop staat nu inderdaad een heel mooie GTV6 voor 4500 euro. Als hij zo goed is als hij lijkt, een koopje!

ikke
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 13, 2006 21:00

Was die na de eerste verkoop niet noges heel snel van eigenaar gewisseld? Misschien heb ik een andere auto in gedachten hoor. Ik meende me ook te herinneren dat die verbredingsset er in het echt ook niet zo netjes uitzag als op de foto? Ik heb de auto nog nooit gezien in ieder geval, dus jij zal het ons morgen wel kunnen vertellen.

En in Te Koop staat nu inderdaad een heel mooie GTV6 voor 4500 euro. Als hij zo goed is als hij lijkt, een koopje!
Klopt, ik kan me daar ook nog iets van herinneren, volgens mij had ze ook schade aan de linker zijkant?, en had ze toch wel her en der roest. :?

Furrikain
Full Member
Full Member

vr okt 13, 2006 21:04

Klopt, ik kan me daar ook nog iets van herinneren, volgens mij had ze ook schade aan de linker zijkant?, en had ze toch wel her en der roest. :?
De auto staat al heel lang op marktplaats en het hoogste bod is 2000 euro. Omdat er nogal wat onzinbiedingen gebeuren op marktplaats, geef ik'm nog het voordeel van de twijfel, maar als dat een serieus bod is van iemand die daadwerkelijk gaan kijken is, weet je wel welk vlees je in de kuip hebt : een "restauratie-object" :P

jwst
Member
Member

vr okt 13, 2006 21:08

Hmm raar is het wel allemaal!? Hij staat nu al 1,5 maand stil omdat hij niet meer in de verz. is!
Op het eerste gezicht is hij wel mooi.. En hij heeft APK, dus moet hij wel in een REDELIJKE staat zijn..
Snap alleen niet waarom hij hem nu al weer weg doet!? En waarom de oude eigenaar hem verkocht heeft..
4500 heb ik helaas niet--> heb al gekwijld.. :lol: .We hebben net een aygo gekocht en ik zoek er iets bij, het liefst belastingvrij..
Ben benieuwd wat er nog meer naar boven komt! :shock: :evil: :D
Anders aanschouw ik het morgen zelf. :roll: .

Iig al bedankt voor de INFO!!

GR
AR GIULIA 2.1

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 14, 2006 08:45

1 tip. Steek niet al je geld in een GTV6, ook al is hij niet duur. Er komen altijd onkosten bij. Of onvoorziene problemen. Ook dat moet je op kunnen vangen. Spaar maar door voor een goed exemplaar. Voor 2000 euro koop je echt geen goed exemplaar. En die spatbordranden vind ik vreemd bij die grijze GTV 6.

jwst
Member
Member

za okt 14, 2006 09:47

Kas, heb je gelijk in.. Heb hem een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord..Ben er maar niet heen gegaan.
Volgens mij kan ik dan beter doorsparen voor die zwarte of grijze GTV6 wat een pracht auto's..
GR JW
AR GIULIA 2.1

Terug naar “Algemene Technische vragen”