ik heb het dan alleen over de schokdemper,tgeen dat onderaan met 4 bouten vastzit en bovenaan met 1 moer..
alvast bedankt! owja en ik heb ondertussen veerspanners!!

kan zijn,maar de schokdemper op zich kan je er vanboven toch inschuiven,zonder de bevestiging(3of4gaats) eraf te halen dacht ik..zijn 3 gaats en 4 gaats uit te wisselen op dezelfde auto?
Heb nog niets gemeten maar het lijkt wel alsof de gaten er zitten..
idd,in die richting was ik ook aant denken,dus compleet uitwisselen zonder bovenste bevestiging..Je zal de complete veerpoot moeten overzetten.......alleen de schokdemper is niet mogelijk....de oude type met 4 punten boven heeft een
losse veerschotel onder, het nieuwe type heeft 3 punten boven en heeft een vaste veerschotel onder = lees: vast gelast
onderdelen kun je niet uitwisselen omdat dan de veer niet meer past..... de schokdemper zelf zit in de poot en kan er niet uit..kan wel alleen als je dan koni's oid terugplaatst... dus compleet uitwisselen zal geen probleem opleveren
Huh ? Vreemd we praten over de onderste veer schotel hé ?? die zit toch vast....gelast aan de poot zelf, bij die met 3 bevestigings punten boven ??idd,in die richting was ik ook aant denken,dus compleet uitwisselen zonder bovenste bevestiging..Je zal de complete veerpoot moeten overzetten.......alleen de schokdemper is niet mogelijk....de oude type met 4 punten boven heeft een
losse veerschotel onder, het nieuwe type heeft 3 punten boven en heeft een vaste veerschotel onder = lees: vast gelast
onderdelen kun je niet uitwisselen omdat dan de veer niet meer past..... de schokdemper zelf zit in de poot en kan er niet uit..kan wel alleen als je dan koni's oid terugplaatst... dus compleet uitwisselen zal geen probleem opleveren
maar bij men 3gaats veerpoot heb ik nooit een vaste veerschotel gehad?
jaja,de onderste,zit erop met een gele lager..Huh ? Vreemd we praten over de onderste veer schotel hé ?? die zit toch vast....gelast aan de poot zelf, bij die met 3 bevestigings punten boven ??idd,in die richting was ik ook aant denken,dus compleet uitwisselen zonder bovenste bevestiging..Je zal de complete veerpoot moeten overzetten.......alleen de schokdemper is niet mogelijk....de oude type met 4 punten boven heeft een
ja precies. 4-gaats is los leverbaar.Huh ? Vreemd we praten over de onderste veer schotel hé ?? die zit toch vast....gelast aan de poot zelf, bij die met 3 bevestigings punten boven ??
ok jij praat dus over de bovenste schotel die heeft idd een geel lager bij de 4 puntbevestiging......bij de 3 punt bevestiging zit het lager vast aan de bovenste schoteljaja,de onderste,zit erop met een gele lager..Huh ? Vreemd we praten over de onderste veer schotel hé ?? die zit toch vast....gelast aan de poot zelf, bij die met 3 bevestigings punten boven ??idd,in die richting was ik ook aant denken,dus compleet uitwisselen zonder bovenste bevestiging..
ik praat toch over de onderste schotel(deze waar de veer op rust toch)??ok jij praat dus over de bovenste schotel die heeft idd een geel lager bij de 4 puntbevestiging......bij de 3 punt bevestiging zit het lager vast aan de bovenste schoteljaja,de onderste,zit erop met een gele lager..Huh ? Vreemd we praten over de onderste veer schotel hé ?? die zit toch vast....gelast aan de poot zelf, bij die met 3 bevestigings punten boven ??