Een flinke tijd terug had ik wat probleempjes met mijn 146.. nou uh een aantal daarvan zijn opgelost maar er zijn een stapel bijgekomen

Hier het lijstje:
- Versnelling's bak kaduuk, in zun 3 schiet hij eruit en uh sinds kort heb ik als ik rond de 4k toeren kom per versnelling dat ie een schok geeft.. gek genoeg is het niet constant, het is zeg maar: eerst in zun 1 tot 4k en dan schok, dan in zun 2 tot 4k enz (dus als ik de 1 heb gehad kan ik rustig in zun 1 weer tot 4k komen, tot ik de 5 heb gehad dan begint het weer)
- Automatische ramen falen, mijn bestuurder's raam moet ik handmatig het laatste stuk helpen anders gaat hij niet goed dicht (laat een kier open) en mun bijrijder's raam die gaat vrij langzaam dicht)
- Te laag ofzo, al rijd ik stapvoets ik hoor bij 90% van alle drempels een rasp.. het gekke is.. waar ik ook kom, ben bij alfa dealer geweest, kwik fit, etc.. ze zeggen dat de bouw van de auto niet bijzonder is dus niet verlaagd ofzo..
- Airco lijkt het niet te doen meer..
dus mijn vraag is hier iemand die mij uit de brand kan helpen? .. het probleem is.. bij een garage laten repareren kost al gauw 1000 eurie (de versnelling's bak dan).. en uh op het moment heb ik dat gewoon niet.. ben onlangs bezig met een eigen huisje en die kosten zijn ook vrij hoog.. en ik zit redelijk met mun handen in het haar hierover..
Bouwjaar is 2000, motor 1,4 benzine, aantal km die weet ik ff niet uit mun hoofd het ligt iig ommenabij de 80.000
Thx alvast voor enige aandacht

DJM