(mooi hé?)

Nou - dat is vlgs mijn in de reeeserij en toenerij maar niet standaard. Ik kan het best mis hebben, maar dat d8 ik iig.Zijn dit niet twee vlakken?? Om een goede flow te krijgen?
Ik bedoel het contactvlak tussen klep en zitting. Met een smalle krijg je goede afdichting - met een breede betere koeling dus wat is het voor de Nord?Bedoel je het hele vlak op de zitting, of daar waar de klep echt op rust (wat je ziet als je de klep op de zitting slijpt zeg maar) ?
Moet ik eindelijk een keer zien te bemachtigen - dat boek van Jim K....Dat getal heb ik thuis in Jim K's boek staan, maar mijn educated guess is 1.5 mm ... ?
Moet je wel de nieuwe kopen !Moet ik eindelijk een keer zien te bemachtigen - dat boek van Jim K....Dat getal heb ik thuis in Jim K's boek staan, maar mijn educated guess is 1.5 mm ... ?
Natuurlijk. Is dit hem trouwens?Moet je wel de nieuwe kopen !Moet ik eindelijk een keer zien te bemachtigen - dat boek van Jim K....Dat getal heb ik thuis in Jim K's boek staan, maar mijn educated guess is 1.5 mm ... ?