Alfetti61

onderste fuseekogel Spider 4

ma jul 10, 2006 11:42

Aangezien het rubber hoesje van de onderste fuseekogel van mijn Spider 4 gescheurd is moet dit vervangen worden. Ik heb een paar verschillende standaard fuseekogeltrekkers geprobeerd maar deze passen allemaal voor geen meter! In het werkplaatshandboek schrijft Alfa speciaal gereedschap voor no. A.30157. Heeft iemand een idee of dit ergens te koop is of een alternatief stuk gereedschap dat wel past of een ander idee om de fuseekogel los te krijgen zonder hamer?

juultje
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: onderste fuseekogel Spider 4

ma jul 10, 2006 12:18

Standaard moet gewoon passen hoor , wat is het probleem een standaard kukko ofzo.

Alfetti61

Re: RE: onderste fuseekogel Spider 4

ma jul 10, 2006 14:01

Standaard moet gewoon passen hoor , wat is het probleem een standaard kukko ofzo.
Bedankt voor je reaktie. Ik heb 2 types van Kukko geprobeerd maar deze passen niet. Kukko geeft zelf aan dat ze geen trekker hebben die past. Het probleem is dat de onderste fusee in een soort 'bracket' gemonteerd zit waardor je er weining ruimte links en rechts van de fusee hebt en er een normale fuseetrekker niet omheen krijgt. In het werkplaatshandboek staat een special alfa tool hiervoor, maar heb nog niets kunnen vinden wat hier op lijkt. De Kukko 128-TC lijkt er nog het meeste op maar is voor een Porsche...... en dat zal dan wellicht niet passen.

Terug naar “Algemene Technische vragen”