hoe krijg je de veerpoot uit de (stabilisatorstang) die midden naar het chassis loopt?
heb hier een sloper 33 staan en ga daar eerst ff op proberen,heb alles los behalve die stang,is het de bedoeling dat je het met gewricht en al uithaald of??
Uh?
Je hebt ALLEEN de veerpoot nodig die zit aan de bovenkant vast met 3 of 4 M8 bouten en aan de onderkant met 4 M10 bouten. en halverwegen aam de stuurstang.
Alleen de losse veerpoot dus.
Nogmaals Haal de veer alleen met speciaal gereedschap uit elkaar (je krijgt hem namelijk voor je...............vul zelf maar in)
Ik kan je bevestigen, dat je met ALLEEN GOED gereedschap moet werken, want, ik was laatst bezig met een veerpoot van een Porsche 928 in elkaar aant zetten... Dus, ik zet de schokbreker in de bankschroef, zet de veer erop, zet er 2 (door iemand zelf gemaakte) veerspanners op, draai de zaak in elkaar en opeens vliegt er een veerspanner naar de ander toe met..... juist, mijn vinger ertussen... Nu kan ik dus niet bezig met mijn Juul

, want mijn nagelriem is dermate gescheurd, dat als ik het nog een keer hard stoot, mijn nagel er weleens af zou kunnen komen......
LAAT DIT DUS EEN WAARSCHUWING ZIJN VOOR IEDEREEN DIE DIT LEEST!!!!!!!!!!!!