xtremebiker

Stekker motormanagement en cruisecontrol

di jul 04, 2006 22:08

Ik ben bezig om in mijn Alfa 156 cruisecontrol in te bouwen. Nu heb ik daar een specifieke kabel bij gekregen om de sturing van de motor zelf te regelen. Deze komt dus tussen een bestaande kabel van de Alfa (als het goed is). Probleem is dat ik met geen mogelijkheid zo'n vergelijkbare stekker kan vinden. Ik heb zo'n beetje elke plek gehad onder het dashboard. Kan iemand mij vertellen waar ik die connector kan vinden? Het is een 6-polige stekker met platte pinnetjes.

Afbeelding
Afbeelding

wilco
Member
Member

RE: Stekker motormanagement en cruisecontrol

wo jul 05, 2006 00:36

gokje, tussen gaspedaal en de computer ???
164 3.0 24V 1997

xtremebiker

wo jul 05, 2006 06:44

Ik denk een goede gok, maar waar bevindt zich de stekker dan. Ik heb zowel aan de bijrijderskant alsook een de rijderskant aan de onderkant alles los gehad en gekeken of ik zo ergens de stekker kan vinden. Voordat ik het dashboard zelf ga los halen, wil ik voorkomen dat ik verder als kip zonder kop blijf zoeken..... :D

Bok

Re: RE: Stekker motormanagement en cruisecontrol

wo jul 05, 2006 10:04

Ik denk een goede gok, maar waar bevindt zich de stekker dan. Ik heb zowel aan de bijrijderskant alsook een de rijderskant aan de onderkant alles los gehad en gekeken of ik zo ergens de stekker kan vinden. Voordat ik het dashboard zelf ga los halen, wil ik voorkomen dat ik verder als kip zonder kop blijf zoeken..... :D
Ehmm... Even de dealer bellen is geen optie? Net wat je zegt: het is zo zonde om het hele dashboard eraf te trekken terwijl die kabel binnen handbereik zit....

Cor.

wilco
Member
Member

Re: RE: Stekker motormanagement en cruisecontrol

wo jul 05, 2006 14:29

ik denk vooraan waar de gasklep zelf zit, daar zit een stekker op, kijk eens of die gelijk is.
164 3.0 24V 1997

xtremebiker

wo jul 05, 2006 15:44

Ik ben bij een soort van Alfa garage geweest. Volgens die monteur was het ook inderdaad de stekker van de gasklep. Ik zal vanavond even kijken.

wilco
Member
Member

wo jul 05, 2006 17:52

heb ik nu wat gewonnen ? ;) :D
164 3.0 24V 1997

xtremebiker

wo jul 05, 2006 19:39

Helaas..... er zit wel een 6-piloge stekker, maar dat is een andere..... misschien toch de verkeerde kabel meegegeven.....

Afbeelding

Terug naar “Algemene Technische vragen”