Nou , net de anwb moeten bellen , het geval :
Ik heb het airbaglampje eruit gehaald(omdattie bleef branden) en 2 kapotte lampjes vervangen voor 2 nieuwe , alles weer aangesloten en voor het vastschroeven ff getest , alles gaat tot hier toe goed...
Eenmaal de cockpit vastgezet , wil ik de "balk" terug plaatsen waar de dagteller-resetknop , koplampverstelling e.d op zitten , dit ging nogal moeizaam dus dacht ik , ik doe mijn stuurverstelling ff los en haal het stuur naar me toe , zo gezegd zo gedaan en de "balk" ging er nu stukken makkelijker tussen , alleen nu alles weer op de plaats zat , ik ff testen....... en....... helemaal niets meer , geen controlelampje , niets , gek genoeg weer wel gaf hij de knipperlichten en lampen aan toen ik die aanzette , verders NIETS... bij het strarten draaide de startmotor vrolijk rond , maar bella gaf geen kick
anwb man alles nagekeken , doorgemeten net hij ineens spanning op de afsluiter bij de motor en alles werkte ineens weer , nu heeft hij in de zekeringkast iets doorverbonden met 2 draden en een zekering waardoor als ik die zekering aan de draden koppel , ik stroom heb , en gewoon kan starten , wil ik de auto weer afzetten , moet ik de zekering er weer uittrekken
Al met al niet de oplossing maar voorlopig doet ze het wel weer ff.
Nu ik er wel 100000 keer over nagedacht heb wat ik evenueel fout gedaan kan hebben , ben ik tot de volgende en einge conclusie gekomen...
Het stangetje waar je het stuur mee ontgrendeld , lag nogal ver terug in de afwerkkappen rondom het stuurhuis en ik moest er helemaal met mijn vingers tussen om erbij te komen , kan ik daar toevallig een draad losgetrokken hebben die er mee te maken kan hebben????