M00rtje

Alfa 166 op G3?

za mei 27, 2006 21:27

Hallo Alfisten,

wat een prachtbak is die 166 hé...pfft ik had 'm denk ik nog niet uitvoerig genoeg bekeken =P~ , maar als je je eenmaal overgeeft aan je emoties kom je daar gewoon terecht....helemaal omdat je ziet dat ze voor relatief weinig worden aangeboden...zeg maar tussen de 6500 en 10000 eurootjes....dan zit je respectievelijk tussen de 200000 en 100000 kilometers. Natuurlijk bestaan ze ook duurder, maar das wat ik er zelf voor wil uigeven :wink: ...naja...ik wil zo'n ding gewoon en van de zomer ermee naar Spanje rijden super comfortabel...maar dan wel op G3 (ik weet dat in Spanje geen LPG is, maar in heel fankrijk wel!)....wat mij alleen opvalt is dat eigenlijk op dit forum nergens over 166 en G3 wordt gepraat... Mij lijkt het juist erg handig, mede omdat de gastank van de 166 over het algemeen behoorlijk groter is :D ik zat te denken aan een 2.0 TS...en dan het liefst van een liefhebber ipv een leasebak uiteraard... Mijn vraag is....heeft iemand nog tips....mede als het gaat om km-standen mbt gas :?:

Bvd,
m00rtje

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: Alfa 166 op G3?

za mei 27, 2006 23:25

Nou: Hierom. :wink:
KLIK: 166 en LPG
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

M00rtje

Re: RE: Alfa 166 op G3?

zo mei 28, 2006 01:02

Nou: Hierom. :wink:
KLIK: 166 en LPG
Ok ok...het was mij al bekend dat er erg wisselende ervaringen de ronde doen over LPG in combinatie met Alfa's, ik ben zelf dan ook tot de conclusie gekomen om het gewoon te gaan proberen...ik bedoel...wie niet waagt, wie niet wint :wink: Immers, ALS je het goed treft...dan ben je wel spekkoper als het gaat om brandstofkosten....ik denk alleen dat je erg goed uit je doppen moet kijken voor je er één aanschaft!

Dat was niet waar het jou om ging eigenlijk...maar meer om het feit dat geen nieuwe Alfa's nog van LPG worden voorzien met behoud van garantie....nou ja...ik weet er wel een paar te vinden....ze worden natuurlijk niet zoveel aangeboden als de 156, maar er rijden er ook beduidend minder van rond. Ik zelf zoek gewoon een vierpitter op benzine/gas :)

Elke ervaring/nowledge/whatever is welkom....
ik dank u 8)

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mei 28, 2006 02:33

Dan zit je zeker niet te wachten op een reactie van: Koop dan een JTD ! Heb je ook nog een "beetje" koppel! en kofferruimte! 8)
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Emilio
Guru
Guru

zo mei 28, 2006 09:39

Ik rij dagelijks een 164 op G3 (ja, G3!).
Bevalt tot dus ver zeer goed.
V6 moet gewoon op G3 kunnen.
Ik hoor goede verhalen over Luccio engineering uit amsterdam. klik hier
Deze jongens ontwikkelen ook een berg zelf en kunnen zelfs bijvoorbeeld een gtv6 op LPI zetten.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

M00rtje

Re: RE: Alfa 166 op G3?

zo mei 28, 2006 12:23

Ik rij dagelijks een 164 op G3 (ja, G3!).
Bevalt tot dus ver zeer goed.
V6 moet gewoon op G3 kunnen.
Ik hoor goede verhalen over Luccio engineering uit amsterdam. klik hier
Deze jongens ontwikkelen ook een berg zelf en kunnen zelfs bijvoorbeeld een gtv6 op LPI zetten.
:D Te gék hoor Emilio!! Die gasten zitten Notabene 10 minuten van m'n huis!!
Altijd makkelijk om een goed adres te weten waar je met zulke dingen naar toe kunt, als nodig :wink:
Wel appart dat hun lijst met automerken waar ze nieuw in inbouwen als G3, zich beperkt...en er staat geen Alfa bij :( ...wél LADA ](*,) Klik hier
Maarja...ze zijn wel erg goed zo te zien!

T :wink: hnx

Terug naar “Algemene Technische vragen”