Dan de pook. Die kan als-ie in een versnelling staat zowat even ver naar links en naar rechts bewegen als wanneer hij in z'n vrij staat. Is dat dan inderdaad dat boutje waar Andretti het al over had (zie: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 518#171518)?
Verder is het zo dat de oliedrukmeter het niet doet. Of hij doet het wel (lampje brandt namelijk) maar hij is blijkbaar niet aangesloten. Is de sensor soms dat ding wat op onderstaande foto tussen het spruitstuk en de dynamo te zien is? Er zitten wel wat losse draden-met-stekker in de buurt, een zwarte, een grijs/zwarte en een grijs/groene was het dacht ik (grijs kan ook wit zijn, de draden zijn nogal smerig). Is een van die drie degene die op die sensor hoort, als het hem is tenminste? Aan de zwarte zit nog wel een contrastekker vast (met afgeknipt stukje draad), dus die valt waarschijnlijk al af. Zie de (wazige) tweede foto. Bijkomend puntje is wel dat de motor een 2.0 TS is en de auto een 1.8, dus misschien gaat het niet eens samen.

Dan ben ik nog een opening tegengekomen waarvan ik me afvraag of die niet gewoon dicht hoort te zitten, omcirkeld op onderstaande foto:

En een losliggend slangetje wat naar dat ding wat onder de hoedenplank zit (wat is dat voor apparaat?) loopt.

Op de laatste foto is trouwens te zien dat mijn accu en mijn luchtfilter inmiddels vrede met elkaar hebben gesloten. De accu zit intussen ook vast, ik ben gister bij een bedrijf geweest om te vragen naar de bevestiging ervan, en toen bleek dat te moeten met dat onduidelijke metalen plaatje wat in de cabine rondslingerde (ik was tot nu toe beugels over de accu gewend

Tot slot is er nog sprake van wateroverlast in de voetenruimte van de bestuurder. Is dat een gangbaar probleem en zoja waar moet ik dat zoeken? Ik had het idee dat dat misschien via de parafan kwam maar ik heb daar nog geen opening kunnen ontdekken die dat kan veroorzaken. Wel een after-market (oftewel doorgerot) waterafvoer naar de motorruimte.