@ Aikon1694: Ik heb inderdaad Recaro's in mijn 75 gezet die niet van een Numerata of P4 afkomen.
Moet wel zeggen dat de stoelen al op een 33 frame stonden en dat maakt het een stuk eenvoudiger.
Qua breedte passen ze dan in ieder geval al 1 op 1. In mijn geval had ik geluk en pasten ze met enig
geduld ook in de lengte zonder andere gaatjes te boren (scheelt in de praktijk toch vaak hooguit een
paar millimeter).
Stoelen zitten perfect, alleen wel duidelijk hoger dan het origineel. Ik ben zelf 1.95 mtr. en das net
te doen.
De stoelen die jij op het oog hebt lijken in ieder geval qua bekleding wel op de originele Numerata-
Recaro's, maar begrijp dat ze uit een totaal ander merk komen. Denk dat het in dat geval vooral de
vraag is of het frame in de breedte past (of passend te maken is), de lengte is op zich wel op te
lossen.
Heb aan de vorige eigenaar wel gevraagd hoe hij dit ooit heeft opgelost en hij gaf aan dat hij zelf
ooit een P4 heeft gehad, waarvan de stoelen totaal versleten waren (en blijkbaar zelfs niet meer
te redden). Hij heeft het frame gebruikt om onder deze Recaro's te monteren wat hem niet al
te veel moeite heeft gekost.
Ik hoop dat het voor je gaat werken, want de stoelen zijn echt aan te raden. Helaas kan ik je
niet vertellen waar je eventueel een los frame kunt kopen, maar er zal vast wel iemand een
tip voor je hebben.
Succes !
EDIT ivm foto:
Recaro
Greetz,
Alfa75jc