peterspider

bedrading en toerenteller spider

vr mar 24, 2006 13:54

Maar een kleine vraag: waar moet de witte draad van de toerenteller (spider uit '85) worden aangesloten op + of - van bobine?

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: bedrading en toerenteller spider

vr mar 24, 2006 21:16

niet.
je spider heeft een mechanische toerenteller, je ziet de aansluiting onder de waterpomp zitten.....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mar 24, 2006 21:17

...als die het niet doet is de binnenkabel stuk, waarschijnlijk net onder de dynamo.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Andretti Molletti

vr mar 24, 2006 21:17

Als het een elektronische teller is, wat ik ook betwijfel bij een '85tiger dan moet i uiteindelijk naar de - bobine.. de 1

bralfa
Guru
Guru

za mar 25, 2006 09:06

'85 (mijn '88er iig wel) spider heeft volgens mij een elektrisch dashboard... Dus dan witte draad aan de - van de bobine.
Shut up and ride!

peterspider

za mar 25, 2006 15:06

De toerenteller is wel elektrisch; net laten repareren bij Casu. Het is overigens een spider 1.6 ik denk ingevoerd uit germanie. Ik begrijp dat aansluiting aan - pool van de bobine moet. Naast de bobine, wel er aan vast zit een rond 'ding' met aansluitingen aan uiteinden. Weet iemand waar dit voor dient (ontstoring?) en wat moet hierop worden aangesloten?

Terug naar “Algemene Technische vragen”