33 Imola

Kleur remlichtkabel achterlichtunit 33

zo feb 12, 2006 00:35

Beetje domme vraag maar wilde hem wel even stellen, welke kleur heeft het kabeltje die het remlicht aanstuurt in de achterlichtunit van een 33 uit 1993? Ik hoor eht graag van de mensen die het weten!

Grtz Ronald

Remco S
Guru
Guru

RE: Kleur remlichtkabel achterlichtunit 33

zo feb 12, 2006 09:54

Dat is het rode draadje. Deze loopt vanaf de remlichtschakelaar, via de linkerkant naar achter. Bij het linkerachterlicht splitst deze in 2 en gaat dan door naar het rechter achterlicht. (dit is bij een zonder alfa controle)

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: Kleur remlichtkabel achterlichtunit 33

za feb 18, 2006 14:46

Dat is het rode draadje. Deze loopt vanaf de remlichtschakelaar, via de linkerkant naar achter. Bij het linkerachterlicht splitst deze in 2 en gaat dan door naar het rechter achterlicht. (dit is bij een zonder alfa controle)
het rode draadje hehe, was bij mij ook met de radio inbouwen. ik had gemeten of er plus kwam op het rode draadje, nee geen plus, kni knip hehe de vorige eigenaar had het draadje gewoon samengestoken in het connectorblokkie van de radio... :? heb ik gewoon 2 weken zonder remlicht rondgereden :o

33 Imola

RE: Kleur remlichtkabel achterlichtunit 33

za feb 18, 2006 16:02

Ik heb hem al aangesloten, vorige eigenaar heeft zijn 3e remlicht eruitgehaald... tja... hij had het aangesloten zitten emt kroonsteentjes, deze heb ik weer gebruikt, zit goed aangesloten nu en alles werkt nog :D

Terug naar “Algemene Technische vragen”