Als je de originele torsies laat zitten en er niet wekelijks op het circuit mee gaat racen, zou ik me niet druk maken over scheurende koetsjes. Dat blijft wel heel hoor.
Mee eens, mits je je carrossrie niet onbelast al op je hoofdveer staat.
Maar hier kan RS het beste antwoord op geven, zijn demo auto's draaien een veelvoud van de kilometers die ik op de ring maak. En daar is meestal niks aan verstevigd.
Geen appels met peren vergelijken. racer <-> af en toe circuit
Ik gebruik mijn TS extreem, ring en openbare weg heen\terug ring. En af en toe hier in de buurt op wat ring-achtige weggetjes

om wat te testen, stoom aflaten etc.
Rubbers vreten is voor mij een maat voor de belastingen die op die plek komen.
Ik heb na 2 jaar weggebruik van de 75TS met een RS set en een 27 mm stabi(ongeveer 25000 km) en 4 circuitdagen dus wel last van een "scheurende" 75. Dit had ik in eerste instantie niet gezien maar bij het verwijderen van de onderste draagarmen om de auto eindelijk eens met wat graden camber te zetten ontedekte ik een horizontale scheur in het plaat werk boven de bout bevestiging van de onderste draagarm. Mijn inziens komt dit door vermoeing van het plaatwerk.., meestal hebben "onze" circuit auto's al een heel werkzaam leven achter zich en dan gaan we ze nog eens flink op hun donder geven.
Mijn gedacht is dat de carroserie aan de voorzijd versteviging nodig heeft als coilovers (zoals de RS set) worden toegepast.
Aan de achterzijde heb ik nog geen bijzonderheden kunnen ontdekken.
Verder leuk topic, heb al veel zinnigs voorbij zien komen!!