Ik heb andere ervaringen door ze wel te meten, en ik kan dingen onderbouwen.waarden weet ik zo niet. heb al wel veel ervaring dat het na resetten meer als een km per liter scheelt. zowel met de TS alswel de 3.0 V6 24V (beide motronic 1.7)licht afwijkende waarden, daar gebeurt niks mee. als de lambda echt versleten/kapot is, dan gat motronic1.7 wel in de noodloop.
Precies wat ik hiervoor al zei.. met nieuwe effe van de spanning en opnieuw inleren.
Daar kan je niet veel mee...
Wat is de tolerantie vlgs jou wat betreft licht afwijkend en wat geeft de sensor voor spanning als hij echt kapot of versleten is?
M.a.w. wat zijn de criteria dan waarop de motronic beslist in noodloop te gaan?
En ik weet wel heel erg zeker dat als je een nwe sensor monteerd (daarbij gaat het contact een keer uit en aan) dat je daarna gewoon weer kan inleren door te rijden en de boel naar behoren werkt.
Resetten heeft alleen zin om de foutcode weg te krijgen. Rijtechnisch en CO-technisch geen invloed dus.
Sommige dingen hoef je niet te meten om ze te weten
Does ring some kind off bell, doesnt it?
