Voor het vervangen heb ik het niveau van de remvloeistof nog gechecked (paar weken geleden) en toen was het nog prima in orde.. Ik kan nu helaas even niet bij de auto..
Vandaag weer een dagje bezig geweest... Bak er maar weer af, alles nagelopen (niks gevonden....) en bak er maar weer op. En nu ontkoppelt ie vlekkeloos.. Dit blijft voor mij echt een mysterie, maar ben allang blij dat het nu goed lijkt te zitten!
Begin volgende week ga ik het karwei afmaken en dan zullen we zien of alles geslaagd is!
Dat zeker! Wie het weet, mag het zeggen! Ik snap er vrij weinig van... Maar goed, nog een paar uurtjes sleutelen en dan is het hopelijk een kwestie van gaaaaan!
Het volgende probleem dient zich alweer aan: alles is terug gemonteerd, maar nu start hij niet meer... In 1e instantie deed ie het wel en sloeg hij na ongeveer 10 seconden af.. Toen ik de verdelerkap eraf haalde, bleek het rotortje finaal afgebroken te zijn. Snel een nieuwe gehaald, maar hij start nog steeds niet... Het probleem moet dus ergens bij de verdeler zitten, maar waar?!? Help!