Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: schokdempers vooraan 33 MET FOTOS

za okt 21, 2006 19:03

Ik krijg die stuurkogels helaas nooit 123 los :evil:
Kogeltrekker kopen, heb je de rest van je leven plezier van! :idea: Afgezet tegen 50 jaar aan auto's sleutelen kost het niets. :D
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

_Pieter_
Guru
Guru

zo okt 22, 2006 23:58

Ik krijg die stuurkogels helaas nooit 123 los :evil:
Kogeltrekker kopen, heb je de rest van je leven plezier van! :idea: Afgezet tegen 50 jaar aan auto's sleutelen kost het niets. :D
... en als je daar geen zin in hebt, staat in mijn veerpoten projecten topic de huis-tuin-en-keuken manier van deze loskrijgen zonder kogeltrekker.
Desondanks mijn advies: Zie quote Allesandro :D

Groeten, Pieter
SCARB # 4710

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: schokdempers vooraan 33 MET FOTOS

ma okt 23, 2006 13:47

ben er helaas ook op zo een kl*te manier achtergekomen dat het allemaal niet afwisselend is maar weet dan iemand waarom dit toen veranderd is heeft het ook een speciale functie het verschil van 4 gaats naar 3 gaats......

neem aan dat dit niet voor niks is heeft 3 gaats meer comford of betere weg ligging minder slijt gevoelig (lagers)????????

iemand?
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

_Pieter_
Guru
Guru

ma okt 23, 2006 22:52

ben er helaas ook op zo een kl*te manier achtergekomen dat het allemaal niet afwisselend is maar weet dan iemand waarom dit toen veranderd is heeft het ook een speciale functie het verschil van 4 gaats naar 3 gaats......

neem aan dat dit niet voor niks is heeft 3 gaats meer comford of betere weg ligging minder slijt gevoelig (lagers)????????

iemand?
Het is weer typisch zo'n Alfa mysterie, waarom er nog zo een constructieverandering wordt doorgevoerd op een model wat 1 jaar later uit productie wordt gehaald.
De 4-gaats constructie is tot midden '93 in gebruik gebleven, en was al jaren in gebruik. Misschien dat er van toeleverancier gewisseld is omdat daar kosten te besparen waren? Wat anders kan dit zijn?

Ik ben ook wel benieuwd of iemand dit weet.

Groeten, Pieter
SCARB # 4710

Terug naar “Algemene Technische vragen”