Dre, ben het met je eens. En er is meer: Wat te doen met verkeerde antwoorden? Soms worden er zelfs gevaarlijke suggesties gedaan. Ik denk dat ook daar op gemodereerd moet worden.
En nog wat: Ik had laatst een bijdrage die ik toch redelijk technisch van aard vond, maar het was geen vraag. Toch hier geplaatst bij Technische Vragen. Waar moet je anders heen met zulke dingen?
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig steeds minder reargeer in de technical area,het is alsof mensen niet WILLEN lezen,dan geef je een oplossing,en vervolgens gaan anderen nog 3x hetzelfde neerzetten.
Ik ben niet de beste monteur ter wereld,maar ik heb toch al een paar jaar ervaring inmiddels...
Ondanks dat,weet ik ook niet alles,maar het lijkt wel of mensen mijn reacties niet willen lezen ofzo![]()
Voorlopig zal het nog wel weeeeeeeeken duren voordat er hier iets gebeuren gaat.
Is dat niet op veel forums het geval van bepaalde auto merken.
Probleem doet zich hier op dit forum niet alleen voor, vandaar het bij mij op de meeste forums het bij lezen blijft.
Wat wel prettig zou zijn dat onzinnige antwoordet uit de vragen gefilterd worden zodat je een betrouwbaar naslagwerk overhoud. Voor een dergelijk "filter" wordet grote technische kennis en een dosis takt en humor vereist om niemand voor de kop te stoten die een vaak goedbedoeld antwoord geeft maar met een inhoud die zijn doel mist.
Een aantal zeer nuttige antwoorden waar ik mij goed in kan vinden.
Voor het filteren hoef je geen "top" monteur te zijn in mijn ogen.
En ik mag hopen dat de vraagstellers begrijpen dat je via een forum geen auto''s kan maken!
Nuttig topic dit.