Da's voor mij niet de oplossing....Of je neemt een middendempervervanger.
Voor mij hoeft dat superlage dus niet zo!...enneh... ik ben niet zo van de lowriderige...
Ey Michel... of ik verder nog plannen heb?....Verder nog plannen ? (aangezien de verlagingsvragen toch zo goed als beantwoord zijn, ff off topic)
Heb nog ff gekeken naar de ruimte tussen band en spatbord, deze bedraagt ca. 2 cm.Ziet er goed uit!
Als ik bovenstaande foto zo eens bekijk, kan ik met zekerheid stellen dat mijn 75 nog een tandje lager staat. Zo te zien is er bij jou nog ruimte tussen bovenkant van de band en de rand van de wielkast!? Bij mij ligt de rand van de wielkast lager dan de bovenkant band.
Heb de uitleg met foto's bekeken, is erg duidelijk.
Alleen... wat voor maatregelen neem je vooraf? Auto op kriksteunen en de draagarm omhoog brengen met een krik?
Ik heb inmiddels een kopie van het artikel gekregen via de SCARB. Mochten er belangstellenden zijn, geef ff een gil, dan scan ik het in en zet het op de mail.gezien je lid bent van de SCARb heb je mijn toestemming om een kopietje te makenJa, maar ik kan geen "legale" kopie meer krijgen omdat het blad is uitverkocht, dan zal daar toch ook niet moeilijk over gedaan worden? Moderator??
maar leuk te horen dat er vraag naar is
Maar absoluut NIET mijn toestemming om het te kopieren en te verspreiden!!!!Ik heb inmiddels een kopie van het artikel gekregen via de SCARB. Mochten er belangstellenden zijn, geef ff een gil, dan scan ik het in en zet het op de mail.gezien je lid bent van de SCARb heb je mijn toestemming om een kopietje te makenJa, maar ik kan geen "legale" kopie meer krijgen omdat het blad is uitverkocht, dan zal daar toch ook niet moeilijk over gedaan worden? Moderator??