Oei, dat lijkt er op dat iemand lekker heeft zitten combineren met de 2 systemen. Niet echt fijn.
Correctie: (indien de demperpatronen origineel Boge zijn)
Het lijkt op een 3-gaats stuurlager (boven) en een 4-gaats onderste schotel en veerpoot.
Dit hoort niet, en kan zelfs gevaarlijk zijn.
Mijn advies: Terugbouwen naar 4-gaats. De benodigde onderdelen zijn zeer goed beschikbaar en kosten niks.
Groeten, Pieter
hier is stevig gerommeld ja,maar niet allemaal mijn werk!
de 4gaats voor men carbs heb ik helemaal(veerpoten)
dus zoek ik voor deze wagen 3gaats dempers met vaste schotel dus?
of is dat bna nimmer te krijgen??
Als de veerpoten die er nu op zitten nog goed zijn, en de bovenkant in goede staat dat er nog een lagerconstructie op gebouwd kan worden (dat weet ik niet, maar dat kunnen de 4-gaats experts zeggen op basis van de foto's van het bovenste randje van de veerpoot) dan zou ik terugbouwen naar 4 gaats. Even 2 bovenste schotels, lagers, ringetjes etc kopen en 2 veren (goed aan te komen)
Kan het bovenstaande niet, dan zou ik twee 3-gaats veerpoten kopen (kost wel iets meer, maar is wel aan te komen hoor) en de 3-gaats constructie opbouwen. Scheelt weer veren zoeken. Wel zien jouw stuurlagers er niet zo fris meer uit, die zou ik gelijk ook maar vervangen...
Kortom: Jouw keuze. Groeten, Pieter