Hij zit dan ook niet voor niks zn hele leven al in de Alfa's....Als ie m nou eens natrok was ie eindelijk van die Alfa's af...Vertrouw maar op je moment sleutel. Heb je ze al nagetrokken?
Ik ken iemand die al heel z'n leven in de Alfa's zit en die trekt nóóit de kop na (wel na 1 keer warm geweest te zijn maar niet na 1000km ofzo) en heeft nog nooit problemen gehad...
Hij zit dan ook niet voor niks zn hele leven al in de Alfa's....Als ie m nou eens natrok was ie eindelijk van die Alfa's af...Vertrouw maar op je moment sleutel. Heb je ze al nagetrokken?
Ik ken iemand die al heel z'n leven in de Alfa's zit en die trekt nóóit de kop na (wel na 1 keer warm geweest te zijn maar niet na 1000km ofzo) en heeft nog nooit problemen gehad...![]()
On topic; Mies niet bang zijn , je moet gewoon gaan rijden zoals je altijd al deed. (daar ging ie toch ook niet stuk van?)
En (misschien dat t helpt) als ik een koppakking moest laten vervangen zou ik de auto met een gerust hart aan jou meegeven!![]()
(als je tenminste naderhand geen compressie gaat meten he...![]()
)
Grtz, fRank
Dat openbaart zich meestal na een dag of twee, bij een langere rit (toertocht?) of zo.[stel dat ik:
-te veel aan de kop had schuurd (oneffen)
-te weinig (niet vlak)
-er olio tussen de pakking gelekt zou zijn met de kop er op te leggen
-de kop niet goed had ontvet
-één van de o(lio)ringetjes zich op 't laatste moment fout heeft gezet
-ik de kop niet correct had aangetrokken (kwaliteit momentsleutel, is maar tengtools)
-of noem maar op
had ik dan nu al shit gehad ?
of kan ik nog iets verwachten eventueel ?![]()
maw, kan ik stilaan aannemen dat het gelukt is ? of is dat te voorbarig ? ik weet dat ik zeur, hoor, maar zit hier al dagen mee in m'n maag...
Goed geboerd maat .Zou....ik het dan toch goed gedaan hebben ?![]()
Wees maar zeker ! ik pik aan ter hoogte van Schilde, al afgesproken met Bernard. CO, Cic en Eric, verzamling bij ons ?
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Manu .
eeuhhhh........Die moment sleutel hè Mies.........komt dat van dezelfde "leverancier" als die........
Compressiemeter??
Zeker en vast Michel, ge hebt het goed gedaanZou....ik het dan toch goed gedaan hebben ?![]()