Bij gebrek aan zandstraalfolie kun je het ook uitproberen met deze tape:

Dan heb je een Alfa die werkelijk met plakband door de APK gesleept wordt

.
Geen grootlicht gebruiken.Heb je ook een (APK-proof) oplossing voor een te fel grootlicht-controlelampje? Als ik met grootlicht rij verblind ik vooral mezelf...Goede en makkelijkste oplossing voor iemand van de oude stempel: een stukje zwart tape over dat lampje plakken.
(Geen geintje, ik meen het serieus. Dat deed ik al bij mijn eerste 116-Giulietta. Die had in het dashboard een groen contrôlelampje voor ingeschakeld dimlicht dat ik in het donker hinderlijk fel vond. Stukje zwart tape erover, keurig ovaal in de juiste vorm gesneden. Nooit meer last van gehad.)
.
Vrij naar Toon Hermans. Ik zat er eigenlijk al een beetje op te wachten, dit antwoord
Geen grootlicht gebruiken.
Je had het zelf kunnen verzinnen.Vrij naar Toon Hermans. Ik zat er eigenlijk al een beetje op te wachten, dit antwoord
Geen grootlicht gebruiken.
Ik heb daar dus geen problemen mee. Gebruik grootlicht zo goed als nooitToch jammer dat dat antwoord juist van iemand komt die bekend zou moeten zijn met de duistere weggetjes in deze omgeving![]()
Hier moest ik toch even hardop van grinnikenOf zou het controlelampjecontrolelampje dat niet goed vinden?