75?
Ciao Jan
Oeh, *peinst diep na hoe die er ook weer uitzagen...*Geen idee wat er in de 4C's zat...
Het is ooit bij een Alfa dealer in de buurt van Brescia besteld voor 1e serie Turbo en dit is de rol die toen geleverd is...
Vroege 33?
Van de hemel vind ik geen foto (!) , maar volgens de Engelse folder is de onderste foto de 1.8 75. Volgens mij is de stof die jij hebt de stof op de zijden van de stoel, niet de zittingen en de rug en de kopsteunen. Het is dus idd zeker niet ondenkbeeldig dat het de hemelstof betreft. In de derde serie Giulietta was de hemelstof ook gelijk aan de bekledingsstof volgens mij.De zetels op die onderste foto (her)ken ik dan weer helemaal niet...
Zou het hemelbekleding kunnen zijn?
Is wel een interessante.Ja, ik zie welk stukje van de stoel je bedoelt. Het zou zo maar kunnen en zou wel verklaren waarom de vraag laag is...![]()
De hemeltjes zijn volgens mij bij alle 75's gelijk en dus een plaat met bekleding.
Deze afbeeldingen zijn van 2.0 carbs stof. Geen 1.6 of 1.8 carbs.En dan niet de zitting maar de wangen van de zetelkes.
In Engeland ook geleverd op de (latere?) 1.8 ploffertjes.