Wat ik vergeten ben te vermelden is dat de auto de afgelopen tijd soms een wat schokkerig rijgedrag had, vooral bij accelereren vanuit lagere toerentallen (1500 - 3000 tpm). Ik denk dat dat ook direct met het probleem te maken heeft, maar of dat ook daadwerkelijk aan het contactslot ligt durf ik niet te zeggen.... we zullen zien

Necro-posting van de eerste orde, maar liever dat dan het zoveelste topic openen (toch?). Het is niet zozeer dat ik een vraag heb, maar meer dezelfde symptomen als de topicstarter en ook hier ligt het antwoord waarschijnlijk in de brandstofvoorziening.
Mijn daily TS heeft namelijk ook last van licht schokkerig gedrag bij accelereren vanuit lagere toerentallen, maar het was niet ernstig genoeg om er echt de oorzaak van te gaan zoeken. Nu ging het de laatste twee dagen van kwaad tot erger en zojuist, op een ritje naar huis van ongeveer 40 km werd het domweg ergerlijk en uiteindelijk strandde ik zowaar op 500 meter van mijn huis. De motor haperde en stopte er compleet mee. Opnieuw starten liet de motor een paar keer rondgaan waarna hij weer afsloeg bij licht gasgeven. Alles snel gecontroleerd, en het leek een brandstoftekort te zijn (ontsteking voor zover te controleren in orde, en geen valse lucht). De tank was nog slechts voor een kwart gevuld en dus dacht ik dat het misschien de opvoerpomp in de tank was die me parten speelde. Gelukkig had ik een jerrycan met benzine bij me en ja hoor, starten en (blijven) lopen.
Zojuist e.e.a. doorgemeten en de opvoerpomp doet het gewoon, maar ik heb op de hoofdbrandstofpomp nog maar 9,8V spanning. Tja, dat verklaart een hoop

Achter het handschoenenkastje heb ik 10,1V, in de zekeringenkast 10,3V. Dat houdt allemaal niet over. Morgen maar eventjes zorgen dat de pompen allebei weer keurig 12V krijgen en dan moet het weer opgelost zijn.