Wat een beunoplossingen allemaal, terwijl die auto gewoon goed moet werken.
- Gaatje in de inlaat boren, gaat de ECU op corrigeren, geeft als eindresultaat een lekke inlaat (niet lekke uitlaat) en geen verschil.
- Nokkenassen wisselen voor meer vermogen doet niets voor CO. Sowieso moet je dan de boel gaan chippen om het netjes te krijg - en en ben je een boel geld kwijt. Sowieso, tunen aan een motor waar een probleem mee is wat je nog niet hebt achterhaald is taboe, want je maakt het bijna nooit beter en bijna altijd complexer om het goed te krijgen.
- Ja, een sportkat heeft meer doorlaat en zal minder effectief zijn in het schoonmaken van de uitlaatgassen.
Wat ik zei is dat je de beide lambdasondes realtime uit moest lezen, dus niet met een multimeter nameten fo ze pendelen. Ik ga er namelijk van uit dat ze het gewoon doen. Sowieso, wat zin de precieze meldingen die de computer geeft. Je kan zelf resetten, dus je zou ook de codes moeten kunnen geven. Als je om hulp vraagt, moet je ook mensen de kans geven om je te helpen, dus geef die codes eens?