Gebruikersavatar
Gerrets
Guru
Guru
Berichten: 1800
Lid geworden op: zo jun 05, 2005 23:07
Locatie: Hengelo ov

Re: RE: IE to Carbs -> RDW?

vr apr 08, 2011 19:11

Nu geld in een 8V blok pompen wat je zometeen voor een 16V gaat vervangen, is dat handig? Je leert er een boel van, je beleeft er hopelijk ook een boel plezier aan, maar of het efficient is?
I agree..................Je bent een hoop van plan en dat is zeker niet verkeerd . Maar leg de projecten eens naast elkaar en ga eens na wat je precies allemaal nodig hebt. En maak dan een overweging. Als je toch een 16v wilt hebben dan zou ik die idd helemaal in orde maken met de wensen die je hebt. Is iets duurder maar heb je wel direct hetgeen je hebben wilt.

Maar goed het zijn natuurlijk jou knaken. Het is maar een advies.

succes ermee
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2441
Lid geworden op: di aug 11, 2009 20:49

RE: IE to Carbs -> RDW?

vr apr 08, 2011 20:36

Achja, verstandig is soms zo saai...

Handig aanpakken: in een keer een dikke moderne bak kopen :wink:

Genieten: 8v carbie dr in hangen :mad:
'18 Giulietta Super Veloce TCT
'91 33 1.3S
'89 33 16v carbs
'76, '79 & '91 stokbroden

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7061
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: IE to Carbs -> RDW?

za apr 09, 2011 01:16

Tanken...8v carbie erin hangen. :(

Mijn eerste auto was een 1.7 QV van 88 en die bracht me soms niet verder als 3,5 km op 1 liter. :shock: En het probleem was dat die auto geweldig op het gas reageerde waardoor je steeds bleef gassen :roll: . Slurpte me arm dat ding :evil: . Maar wel een genot om mee te rijden. 8)
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Algemene Technische vragen”