Als het geen BTCC, STW of DTM 155 is dan.....................jep heb je gelijk.Dus een achterspoiler op de 155 is niet eens nodig. Scheelt een hoop werk.
Sport interieur. Zal binnenkort de foto's online zetten. Als ik ze gemaakt heb bedoel ik. Maar eerst ga ik m netjes schoonmaken.Wat voor interieur heb jij in die 2.0 16V zitten dan..
Opzich staat een spoiler niet verkeerd. Maar ik ben een beetje afgestapt op prelaria op m'n auto dat toch geen functie heeft. Daar was de 309 voor.Als het geen BTCC, STW of DTM 155 is dan.....................jep heb je gelijk.
Maar als optische tuning staat het wel mooi zoals op de eerder geplaatste 155´s in dit topic.
(zet er niet zo´n 33 spoiler op maar een mooiere)
idd zo'n spoilert als lex aangaf, die breekt je wagen niet af, maar laat de lijnen intact... Maar ik ben benieuwd naar je interieur.. mooie kar hoor een 2.0 16v echt een kar om zuinig op te zijn.. persoonlijk vindt ik dat net zo vet als een 6 cilindert, vooral in prestaties.. clean em maar ff en show me some pics.. zie het wel danAls het geen BTCC, STW of DTM 155 is dan.....................jep heb je gelijk.Dus een achterspoiler op de 155 is niet eens nodig. Scheelt een hoop werk.
Maar als optische tuning staat het wel mooi zoals op de eerder geplaatste 155´s in dit topic.
(zet er niet zo´n 33 spoiler op maar een mooiere)
Ben je verloren gelopen dan?Groet, Ro ps let niet op de tijd maar ik kom net thuis van het stappen
lol, dat zou je idd gaan denken he als je op van die bizarre tijden thuiskomtBen je verloren gelopen dan?Groet, Ro ps let niet op de tijd maar ik kom net thuis van het stappen
clean em maar ff en show me some pics.. zie het wel dan