matt
Junior Member
Junior Member

RE: Panasport 6j of 7j? of allebei? Voor een Bertone junior.

za dec 11, 2010 10:29

Jammer idd, maar aan de andere kant, als ik de originele velgen laat opkappen, en dat is echt nodig, bij cultwheels dan ben ik bijna 500 euro kwijt (incl. reserve wiel).
Een nieuwe (en originele) set kost me incl. verzenden 650 euro (minilites). Ik had ook eens gekeken op eBay, maar gezien de verschillende ET waardes, steek en maten moet je dat maar net treffen.....

matt
Junior Member
Junior Member

ma dec 13, 2010 23:23

Ik ben er uit. Ik heb zojuist de kosten op een rijtje kunnen zetten. Wat vV al had gezegd, je rekent je snel rijk :?

Ik heb voor de Panasports en de Minilites na gevraagd wat de totale kosten zullen zijn om ze bij mij op de stoep af te laten leveren.
Beide in de maat 6j x 15 (4x) en komen ze rechtstreeks van een erkende dealer en uitgesloten dat het namaak betreft.

Uit de US of A kun je Panasport velgen kopen inclusief belastingen en verzenden voor 1133,- euro in Ned. voor 1282,- euro. Verschil van 149,- euro
Uit het verenigd koninkrijk kun je de Minilites kopen inclusief belastingen en verzenden voor 661,50 euro in Ned. voor 895,- euro. Verschil van 233,50 euro!

En aangezien de Minilites erg veel lijken op de Panasport heb ik mijn keuze bijgesteld! En dan hou ik nog geld over voor andere leuke dingen....bijvoorbeeld de bandjes :lol:

Iemand ervaring met de geteste banden btw? http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/te ... 10_185.pdf

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

di dec 14, 2010 08:08

Die Pirellis dan! Want gewoon prima band maar ook: Mooi! Goed onder een italiaantje!

Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

matt
Junior Member
Junior Member

di dec 14, 2010 20:51

Das waar Rik, en nog numero uno in de lijst ook nog :wink: Volgens mij heeft mijn reserve wiel zelfs nog zo'n klassieke Pirelli band er om liggen zelfs...thx allemaal.

Terug naar “Algemene Technische vragen”