Zoals de rubberen doppen van ongeveer 5 cm diameter in de bodem die eruit gevallen zijn??

Die doppen hebben met het produktieproces te maken. Ze zitten er namelijk niet in, als de auto in het dompelbad gaat. Anders blijft er een aantal liters verf in staanJasparon;
achter de voorstoelen zitten 2 rubberen doppen om water eventueel af te laten.
Wanneer je die gebruikt weet ik eigenlijk ook niet, want als je auto onder water heeft gestaan is hij toch naar de kl*
Natuurlijk Harold, een Juul is ook een 105....of eigenlijk een oude auto - want van dit probleem hebben veel oldies nogal last. Gewoon zorgdragen dat al het uitlaatgas er echt achteraan uitkomt (en niet ergens "onderweg naar achter") alsmede zorgen dat de koets gasdicht is.is dit verhaal ook bruikbaar voor een giulia ? neem aan van wel maar toch.
Oke bedankt ,zal eens beginnen met het gedeelte achter de bankNatuurlijk Harold, een Juul is ook een 105....of eigenlijk een oude auto - want van dit probleem hebben veel oldies nogal last. Gewoon zorgdragen dat al het uitlaatgas er echt achteraan uitkomt (en niet ergens "onderweg naar achter") alsmede zorgen dat de koets gasdicht is.is dit verhaal ook bruikbaar voor een giulia ? neem aan van wel maar toch.
Toen ik nog met een vergane pijp reed deed ik het rechterachterraam op een flinke kier.....had geen last meer. Maar dat is een tijdelijke tip, de apk wil toch een gasdichte uitlaat.
Geinige oude koe heb je uit de sloot getrokken, by the way....