Maar ik dacht misschien klopt jou uitleg wel niet


Tuurlijk klopt het wel, door mij zelf 2x toegepast.
Vraagje hoe stonden de torsieveren toen je begon met verlagen, was dit precies op de merktekens of was ie soms verhoogd? Ik had mijn GTV6 een keer 1 tand verlaagd aan de voorkant en toen kreeg ik de garagekrik nauwelijks onder de auto vandaan, zo laag. Laat staan als je 2 tandjes verlaagd.
Ik heb de GTV6 nu 36mm verlaagd en de 75 ligt 30mm lager. De 75 was ook 1 tandje verlaagd, toen ik 'm kocht. Hier viel eigenlijk niet mee te rijden, tenminste niet in 't redelijk drempel rijke Hengelo.
Nu: 33 1.7QV '89, 147 1.9JTDm 16v '08.
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92, GTV6 '81, 156 SW 1.9JTD 8v '03, 147 1.9JTD 8v '06.