Ik rij al ff denken, iets van 4 jaar 50mm verlaagd en heb nog steeds de originele assen, homokineten en alles er onder zitten

Ik heb geen enkele aanpassing gedaan of wat dan ook. Deze combinatie met gele Koni's en Intrax racing veren zitten er meer dan 100.000KM onder. De teller is op net geen 281.000KM blijven steken voor het geheel, dus motor en aandrijflijn. Wat de slijtage betreft, dit zal wat meer/zwaarder/anders belast worden dan op de originele manier. Ik ben zeker niet de enige met een verlaagde Q4 hier in .NL hoewel misschien wel één van de lagere

Misschien dat Rudolph hier meer van weet

Hou dit niet zo bij zeg maar. Wat ik je wel wil aanraden is als je dan toch perse originele veren terug wild plaatsen, koop deze dan gewoon nieuw. Qua kosten kom je in de buurt van een set goede verlagingsveren

Originele voor en achter veren koop je voor rond de €130,- bij de dealer.
Wat betreft die electronische demperset, die heb ik helemaal compleet. Veren, electronische schokbrekers, computer, bediening, etc. Zal alleen wel iets meer werk zijn om deze er in zijn geheel onder te plaatsen.
Het aanleggen van de bedraading vergt wat meer tijd om het netjes te doen. Verder heb je wat extra sleutelwerk om de computer, bediening etc in te bouwen. Over de staat van de schokbrekers kan ik nog niet zo heel veel zeggen, deze zitten nog onder mijn donor Q4.
Enige wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat ze niet lekken en goed aanvoelen. Hopelijk kan ik hier binnenkort meer tijd voor vrij maken, maar zie dat wat somber in

Ga het komende half jaar erg druk krijgen
Dat weinige rollen waar Whizzman het over heeft word bij mede veroorzaakt door de Sparco rolkooi die er in staat, dus dit geeft een vertekend beeld

De gele Koni's bevallen op zich prima, maar je raakt er aan gewend en je wil op een gegeven moment meer.
Dus dat is voor de toekomst om invulling aan te geven
Groetjes,
Marc