Tuurlijk wel, goed te doen, heb het al heel wat keren gedaan zonder de wielen eraf te halen...Komt een TS bumper met bevestigingssteunen op, dus denk niet dat ik daar zo bij kan komen.

Tuurlijk wel, goed te doen, heb het al heel wat keren gedaan zonder de wielen eraf te halen...Komt een TS bumper met bevestigingssteunen op, dus denk niet dat ik daar zo bij kan komen.
Nou nou, dus gewoon de voorste stoelen achterover en de wielen erop latenTuurlijk wel, goed te doen, heb het al heel wat keren gedaan zonder de wielen eraf te halen...Komt een TS bumper met bevestigingssteunen op, dus denk niet dat ik daar zo bij kan komen.
aha eindelijk iemand die eens van america bumpers naar de echt mooie "normale"75 bumpers gaat!![]()
TOP![]()
achterbumper ook, neem ik aan?? dat scheelt je al gauw zo'n 50 kg in totaal dus!Thnx!
Helaas niet meer voor mij (als ik had geweten hoeveel kg's het scheelde had ik het twee jaar geleden wel al gedaan), maar ben de auto netjes aan het maken voor de verkoop en de voorbumper ging er niet helemaal netjes meer onder, dus meteen maar weer even 20kg en wat onderstuur van de auto afschaven.