Solex Basis sproeierbezetting:
Choke; 32
Hoofdsproeier 135 (GTV 140)
Lucht corr sproeier 180 (GTV 150)
Stationair 47.5 (GTV 50)
Startsproeier 140
........ want voor het zelfde geld zijn ze geruimd (door Molletti bijvoorbeeld).
Dat had ik zelf eigenlijk ook willen zeggen, maar ik vond het een beetje vreemd klinken als ik dat dat zou roepen nadat ik zei dat ik geen boekjes over de Solex had. Helemaal omdat ik dan gezegt had dat ik nog wel een set vrijwel nieuwe Dell's had liggen. Die zijn van een 1800 dus de sproeierbezetting zal al wel aardig goed zijnAls ik jou was .... zou ik gewoon deze solexen opruimen, en voor een setje weber of dell orto gaan. Dat is op de langere termijn beter. in de eerste plaats is er een niet onaanzienlijk risico dat jouw solexen gewoon versleten zijn. In de tweede plaats heeft (bijna) niemand meer losse sproeiers liggen hiervoor, laat staan de juiste combinatie. (want zoals terecht al gezegd, het gaat om de COMBINATIE van sproeiers).
in de derde plaats maak je het jezelf en de bedrijven waar je een beroep op gaat doen voor afstelling ZOVEEL makkelijker.....
en ik zou geen boeken bestellen of mij gaan verdiepen in een onderdeel wat uitgerangeerd moet worden, maar deze energie steken in weber/dell orto...
maar ja ik ben ik en jij bent jij...