Met opzetten omdat maandag me nieuwe schokdempers eronder komen.
ben er benieuwd.
Volgens mij kun je toe misselijk toe een bocht door haha

Of valt dat wel mee ??
ruben
ik denk hetzelfde als dat ik graag doe,Als je bent gezegend met stuurmanskunst helpt dat altijd, ik weet niet wat je allemaal van plan bent, maar kijk ajb uit....
Lijkt me problematischnatuurlijk altijd met me verstand iets doen![]()
ruben
Bedenk je ook wel eens dat er ook noog iets achter die bocht kan liggen, zitten, staan, lopen, fietsen, spelen?haha
nouja verstand komt met de jaren zeggen ze toch altijd![]()
ben nu 22 dus met verstand een bocht om ga ik redden![]()
Ik doe ook aan autocross dus een bocht om red wel haha
ruben
Hoorde ik jou laatst ook niet over klaverblaadjes of afslagen pakken met 160? Denk dat wel allemaal graag sportief een bochtje pakken als de omstandigheden het toelaten.Goed bezig Alfist after live.![]()
Let vooral op de mannen die langs de klaverbladen en op en afritten staan te vlaggen of er geen olie op de weg ligt.
See you in hospital
www.obductie.nl
alleen door je auto aan te passen betekend niet gelijk dat je ook echt kan rijden.......................![]()
![]()
en als je al van plan bent je grens op te zoeken doe dat dan in de polder of op een afgelegen weg of CIRCUIT!!!!! waar de meeste het doen............
en breng geen andere in gevaar en tuurlijk beetje spelen is fantastisch onderstuur overstuur scherp links en rechts maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr het hoeft ook niet JOU schuld te zijn![]()
kijk gewoon uit en je grens weet je idd pas als je eroverheen bent.....................................................