Nou de Zwarte Nullen zitten onder mijn groene kwakerAchterbanden naar voor en dan de nieuwe banden achter monteren. En dan flink aso rijden, met gillende banden optrekken enzo. Gaan wij eens kijken hoe rap jij op vier van die Zwarte Nullen rondrijdt
Tip van Rees Cees: Beste bandjes achter slechtste voor. Kom je beter mee uit de slip. Je hebt namelijk minder druk op je achterbanden dan voor.Nou de Zwarte Nullen zitten onder mijn groene kwakerAchterbanden naar voor en dan de nieuwe banden achter monteren. En dan flink aso rijden, met gillende banden optrekken enzo. Gaan wij eens kijken hoe rap jij op vier van die Zwarte Nullen rondrijdt![]()
Raar is alleen dat er bij het uitlijnen niets fout bleek te zijn... Waarom slijt een (1) band scheef af en de tegenoverliggende gewoon gelijkmatig? Wielophanging is gecontroleerd en in orde bevonden door de (in mijn ogen) zeer terzakekundige techneuten bij de plaatselijke Profile.
Achterbanden naar voren durf ik niet... Die hebben nog maar zo'n 3 a 4 mm profiel en zijn van het legendarische merk "Maxxis"... Daar wil ik niet mee sturen, remmen en aandrijflracht overbrengen. Er komen gewoon asap ook Pirelli's achterop
Begrijp & snap ik, komt ook goed: binnen 2 maanden zitten de winterbanden er weer onder en nieuw zomerrubber staat voor volgende maand op de planning (over 2 weken)
Tip van Rees Cees: Beste bandjes achter slechtste voor. Kom je beter mee uit de slip. Je hebt namelijk minder druk op je achterbanden dan voor.
pfffffffffffff gelukkig maarBegrijp & snap ik, komt ook goed: binnen 2 maanden zitten de winterbanden er weer onder en nieuw zomerrubber staat voor volgende maand op de planning (over 2 weken)
Tip van Rees Cees: Beste bandjes achter slechtste voor. Kom je beter mee uit de slip. Je hebt namelijk minder druk op je achterbanden dan voor.
Evengoed bedankt voor de bevestiging van m'n gedachten
Ja.Door de nieuwigheid zijn ze nog wat glad valt me op, maar dat is normaal toch