Geloof het wel ja.branden deze ook als je hem op contact zet?
bij een 33 wel, om daarna weer uit te gaan(mits je tank vol is)
het lampje brand pas als je een lege tank hebt hoorGeloof het wel ja.branden deze ook als je hem op contact zet?
bij een 33 wel, om daarna weer uit te gaan(mits je tank vol is)
Van de week iets van 32-33 liter getankt geloof ik, toen brandde hij iig nog niet.
Tuurlijk; in zo'n v6 tank kan meer benzine dus zal ie automatisch lager liggen achter....Volgens mij ligt de kofferbakbodem van een V6 (America) wel degelijk wat lager. Ik zal het voor de gein eens meten.
Je bedoelt , schuin oplopende bodem net na 'chassisnummerplaats' naar voor toe? Tot tegen het deel waar de v6 tank op staat?Nee, serieus! Om nog een beetje koffrruim over te houden met die tank achter de bank hebben ze geloof ik de bodem lager gemaakt, Er zit in ieder geval een knik in de bodemplaat, en ik meen dat die er in de TS niet zit...?
Lampje brandt bij mij meestal zo'n 80-100 km alvorens ik ga tanken. Afgelopen reis naar Italia was ik vergeten dat het niet overal vergeven is van tankstations en moest dus nooggedwongen doorrijden en heb toen 495 km gereden voordat ik kon tanken (in Zwitserland), ik moest daarna 45 liter tanken dus zat er nog steeds benzine in ! Lijkt mij voldoende.Hmm dus lampje brandt dan al een tijdje? Dan doet die het bij mij misschien ook niet. Gewoon maar tijdig tanken dan of een keer experimenteren met een jerrycannetje benzine in de kofferbak