Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ken mensen die voor enkele 1000'den euro's een auto gerestaureerd hebben, en ik ken mensen die er meer dan 10K euro in gepompt hebben. Ze zien er beiden even goed uit dus met andere woorden: er zijn onderdelen die helemaal niet nieuw hoeven, als het werkt dan werkt het.Als je dat er niet voor over hebt moet je geen Alfa kopen.Ok das waar idd....ik heb daarnet de vorige eigenaar gebeld om te vragen wanneer dat ding was vervangen....omdat hij in de advertentie sprak over een ''nieuwe LMM ''...
Hij zegt: " in september vorig jaar"....nou ja...aangezien ik op het 166-forum iemand met een 3.0 V6 hoorde zeggen dat hij na het enige tijd terug vernieuwen van de LMM alwéér nukken voelde aankomen...denk ik dan....in hoeverre is een LMM van 3/4jaar oud, nog nieuw te noemen...?!?!
Maargoed...hoop dat ik er ééntje voor +/- 150 euro op de kop kan tikken...want 3 á 400 euro vind ik wat te gek eigenlijk...of ben ik nou te gierig
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
PS: Als je een tweedehands LMM koopt, geef er dan natuurlijk ook niet te veel voor. Dan kan je net zo goed een nieuwe kopen...