En die 17mm moer moet ik er dus gewoon helemaal af draaien en dan kom ik dat inbusje tegen? Moet-ie links- of rechtsom los?
K*tklus, tja probeer het gewoon

Hnadremkabel is drama. Tip: fikse griptang of waterpomptang.Ja de hele kabel draait mee van die handrem. Eerst maar es een tijdje in de week zetten met WD40.
En die 17mm moer moet ik er dus gewoon helemaal af draaien en dan kom ik dat inbusje tegen? Moet-ie links- of rechtsom los?
K*tklus, tja probeer het gewoonDie binnenste klauw viel me alles mee iig, die zwengelde ik zo los. Evenals de bouten waarmee de remschijf vast zit. Die pennen die de blokken op hun plek houden kostten nog de meeste moeite (en zijn nu dus ook krom). Die splitpennen moet ik ook even achteraan want er was er welgeteld 1 aanwezig.
Hnadremkabel is drama. Tip: fikse griptang of waterpomptang.Ja de hele kabel draait mee van die handrem. Eerst maar es een tijdje in de week zetten met WD40.
K*tklus, tja probeer het gewoonDie binnenste klauw viel me alles mee iig, die zwengelde ik zo los. Evenals de bouten waarmee de remschijf vast zit. Die pennen die de blokken op hun plek houden kostten nog de meeste moeite (en zijn nu dus ook krom). Die splitpennen moet ik ook even achteraan want er was er welgeteld 1 aanwezig.
Mijn muis is ziekjes jaJe muis stottert![]()
Die 17mm moer is dicht volgens mij? Ik begrijp dat die inbus erín zit, zegmaar? Heb ik daar dan helemaal overheen gekeken?![]()
Over die oliedruk-ongein: is dat eigenlijk hetzelfde bij een 1.8 en een 2.0? Ik weet niet in hoeverre de bedrading die in de motorruimte rondslingert nog van de 1.8 is namelijk. Anders moet ik toch maar es zorgen dat dat hok voor de 24e de weg op mag, want ik heb begrepen dat die transaxledag een technisch tintje krijgt
Zo uit m'n hoofd idd rechtsbinnen, let wel op dat de blokken richtingsgebonden zijn.Ja verder is het me allemaal wel duidelijk. Met name die kleine lettertjes...![]()
Dus dat blokje met de indicator moet rechtsbinnen (aangezien het een linkerblokje is)?