Beezztie
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: Stukken rubber in motorruimte Alfa 75V6, ra ra wat i

vr mei 12, 2006 20:59

Ik heb de voorste en middelste bij Usato in ridderkerk laten vervangen. Was 200 euro aan arbeid kwijt. Had de schijven zelf bij http://www.prinsbredevoort.nl/ gekocht maar das duurder of gelijk als ze daar kopen. Heb zelf altijd hele goeie ervaring met usato gehad. Niet duur, top kwaliteit en ook voor jou lekker in de buurt. :thumbs:
Dank voor de tip! Bij Amso zou het voor alledrie de rubbers (die gemiddeld op een kleine 100,- zitten, ook los bij Bredevoort) inclusief arbeid ook niet veel afwijken tov Usato in jouw geval (moet nog gebeuren uiteraard, dus afwachten of het dat ook wordt :lol: ) Voordeel voor mij is dat Amso echt om de hoek zit voor mij, als ik de weg oversteek zit ik op m'n werk!
Zoekende naar Scalino of Giulia Super

Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica

SCARB nr. 4755

Paulo
Member
Member

RE: Stukken rubber in motorruimte Alfa 75V6, ra ra wat is da

vr mei 12, 2006 21:02

Heb exact hetzelfde gehad met mijn 75 3.0, alleen bij hogere toeren een verbrand-rubber lucht, bleek de voorste donut te zijn.
Stukken er tussen uit geslagen, losse stukken rubber slaan bij hogere toeren door middelpunt vliegende kracht tegen het staartstuk aan,
wat een brandlucht geeft.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Stukken rubber in motorruimte Alfa 75V6, ra ra wat is da

ma mei 15, 2006 13:41

bel jij maar gewoon met marco van doorn, 0621264414. Dan komt dat vanzelf goed voor een ok prijs.
Marco zit in maarssen.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Algemene Technische vragen”